Subject: Ristumiskohtade ehitamise lepingu sõlmimise ettepanek - Lille tee, Saku vald
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 17:57:51 +0200

Tere

Saku Vallavalitsusel on soov rajada Saku vallas Saku alevikus Lille teele
jalgtee lõik ja valgustatud ülekäigurada üle 11342 Saku-Tõdva tee. Lisaks
sealsele ringristmikule tänavavalgustuse mast.

Koostöös Reaalprojekt AS-iga on meil valminud Lille tee ehitusprojekt, mis
on jõudnud ehitusloa taotluse lõppfaasi.

Täna (13.11.2024) laekus ehitisregistris Lille tee ehitusloa menetluses nr
339217 <https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/proceeding/339217>
Transpordiameti ametniku Merike Joonsaar poolt märkus, mille hulka oli
lisatud ka TRAM kooskõlastus (lisan selle kirja manusesse):

„Jalgratta- ja jalgtee projekt on TRAM poolt kooskõlastatud
(kooskõlastuskiri lisatud failina).

NB! Ehitusloa eelnõu kooskõlastamise eelduseks on:

- notariaalsete isikliku kasutusõiguse lepingute sõlmimine TRAM maade
osakonnaga (kirjas punktid 1.1. ja 1.2)

- JJT ehitamisega kaasnevaks riigitee ümberehitamiseks (ohutussaare
laiendamine, äärekivide paigaldamine) on vajalik sõlmida KOV ja TRAM vahel
leping. Palume esitada taotlus [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  (kirjas punkt 2).

Ehitusloa saab väljastada peale isikliku kasutusõiguse seadmise lepingute
ning JJT-ga kaasneva riigitee ümberehitamise lepingu sõlmimist (kirjas
punkt 3).“

Esitame siinkohal taotluse riigitee ümberehitamise (ohutussaare
laiendamine, äärekivide paigaldamine, ülekäiguraja ehitus) lepingu
sõlmimiseks 11342 Saku-Tõdva teel.

Notariaalsete isikliku kasutusõiguse lepingute sõlmimiseks saadame teile
veel eraldiseisvalt taotlused riigitee aluse maa kasutamiseks ning
ülevaatamiseks vallavalitsuse korralduse eelnõud.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.